Tuesday, June 27, 2006

666 - Part I of II

Guitars, guitars, guitars! @ 明大通り

At Budokan! Here's the tent that you need to visit to exchange for the cover parade album/mini. The guy in blue looks so serious in directing the crowd...(what crowd?)


Look at the stack of cover parade CDs on the right!

The infamous INSANITY SAUCE hanging in the wind...

hahahaha...:) :D

The four trading card machines... everyone was allowed only 3 tries, but even with that restriction in place, the cards were the first goods to be sold out!

That's the complete set of trading cards... which they displayed for us to see... after the cards were sold out... orz...

YEAH!!! Tatsu-supporters!!! These chaps were hilarious... as they were walking along the street, they shouted out loud the likes of "ムック最高!" and "タツ Yeah!". A number of muckers in the crowd responded with loud cheers. :) And check out their jerseys! I think they must be Tatsu's pals, cos as it turns out, they were seated at the 関係者section of the first row of 一階. After the live, as we were exiting, we saw them again. This time, it was even funnier XD XD... as they were moving amongst the crowds (in the opposite direction, as they were heading backstage), they said out loud "やっぱり...ムック最高!!!"... 这种一心想帮ムック做宣传的行为,我。。。喜欢!!!XD XD XD

As it grew closer to the 进場time, the crowd grew in numbers... (excitement in the air!)


One of the best 朽木の灯cosplayers I've seen... the complete line-up too... ooh yes, even the attitude they exude in their poses match the originals!

Comments:
這樣做相片紀錄很好看~~我也不要寫什麼Report了!
看相片快鏡似的想起當天,就都變成美好回憶了!
達瑯足球隊那張原來你有拍到XD

熱切待續中!
 
那天对我来说都是美好回忆~:)
有时在生活当中遇到令人觉得duh的事情的时候,一想到我还有这里这个世界,就会觉得我好幸福~ 不知道这样说这里的人会明白吗。。。最近一直在想我走过的X年里,哪几年使我改变最多呢?想来想去还是觉得是最后这5年。所以5年之前认识我的人,没有继续保持联络的话,现在肯定跟我说着不同的语言。
更何况这些人,很多都已经做了完全不同的生活选择了,更是难沟通。
所以这里我很喜欢。非常喜欢。
我说到哪儿去了!!!
说回正题,10月!!!
我这里只希望10月初那两场可以去得了!TOT
 
天哪!我喜歡那個タツ應援團!!!簡直像在搞選舉一樣!!! XDDD

那些朽木coser們也好厲害!嘆爲觀止!明明就是ムック縮小版!!!
 
只能想象他们到后台后的情形。。。一定超搞笑!!!XD 可能会跟タツ说他们在外面怎么样怎么样帮ムック搞气氛啦~ XD XD XD
 
是因為工作/生活環境改變了,
會有這些思考吧?!

我想每個人對不同的東西會有不同程度的執迷,
不一定是一樣的東西,
但有時也不一定不能明白對方的,
真正的朋友,應該還是願意理解的..雖然要有相同感受會比較難。

你10月末那些已經肯定沒有機會了嗎?(驚)
 
其实是因为最近跟很多已经很久没联络的朋友碰面,感觉好像我们对彼此的印象还停留在10年前一样。 虽然双方都改变了,不过见面时,10年前的自己会不知不觉的浮现起来。。(笑)这样也不是不好。。10年前的我也是现在的我的一部分吧!我不喜欢的是,跟这些朋友见面时,互相比较现状的那种心理。虽然没有明显地在作比较,不过每个人都多多少少有这种想法。 Haiz…又不是第一次发生这种事情,不过每次还是会有这样的感受。

10月的计划。。。好失望。。。虽然还没确定(应该8月底才可以肯定),不过看来24-26是不行了。那么就只有2-3的。这样的话,我想看看我能否争取拿多几天假期留到看6日那场。yuj, BH, 你们呢?
 
对了,那不就可以现在先订toyoko?
 
Post a Comment